fordonskillen.blogg.se

Hej mitt namn är Joakim och gillar allt som har med bil, motorcyckel & båt! Jag har kört motorcross i yngre dagar och alltid varit motorintresserad. Jag kommer blogga om tips & råd om produkter för motorfordon.

Bra extraljus är nödvändigt när höst & vintermörkret faller!

Kategori: Allmänt

Jag tycker det är nödvändigt att se över sin fordonsbelysning under hösten då mörkret faller, inte bara för att man ska se bättre, utan för andra trafikanter som är ute i trafiken ska uppmärksamma din position och hastighet. Det finns en hel djungel med extraljus på marknaden, de extraljus som jag tycker är bäst pris kontra kvalitét hittade jag på en butik som heter xxxx som har ett brett utbud med 100 tals produkter & tillbehör. Bra garantier och har varit verksamma i 10 år. Jag beställde ett par bra extraljus av märket NBB225 LED 60W  och en extraljushållare. Ger grymt bra ljusbild framåt men även en heldel åt sidorna. Jag fick leveransen på 2 dagar och med frifrakt. Extraljusen och extraljushållaren var lätta att montera och installera på bilen. Grymt nöjd!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: