fordonskillen.blogg.se

Hej mitt namn är Joakim och gillar allt som har med bil, motorcyckel & båt! Jag har kört motorcross i yngre dagar och alltid varit motorintresserad. Jag kommer blogga om tips & råd om produkter för motorfordon.

Extraljus för höstens mörker, Xenon eller LED?

Kategori: Allmänt

Jag ska montera 3 st extraljus och undrar om jag ska välja Xenon eller LED? Extraljus är i bland nödvändigt när det blir mörkt om dagarna, detta för att få en bra ljusbild när du kör bil samt för andras bilister och fotgängare eller vilt som går längs vägarna. Kollar på Xenonkungen.com sortiment inom extraljus som jag vet är av god kvalitet
 
 
 
 
Extraljus NBB 225 LED 50W Xenon är ett av marknadens populäraste extraljus och har satt ribban för bästa ljusbild.
 
 
Extraljus LED har en överträffande ljusstyrka samt bild mot ett standard Xenon Extraljus. God kvalitet för ett bra pris.
 
 
 
LED ljusramper eller LED-ramp finns i olika utföranden och styrka för fordon och arbetsfordon för att passa just ditt behov på jobbet eller på fritiden, en bra ljusbild ger en säker körning i mörket.
 
 

KOMMENTARER:

  • arne säger:
    2016-03-05 | 16:32:48

    Dessa köper jag av, minst lika bra kvalitet som Xenonkungen men bättre priser. behöver man något så mailar man dom och dom tar hem det du behöver för riktigt bra priser. www.fordonsgrossisten.se

Kommentera inlägget här: